onsdag 17 november 2010

Inspiration

Jag blev inspirerad i natten när jag läste några av mina gamla inlägg.

Det blev inte så mycket av Matupproret som jag pratade om i början av mitt tidigare bloggande, men jag tänkte ta upp det igen. Nu med full kraft. ;o)

Jag läser nu en YH-utbildning inom lantbruksområdet, när jag är klar nästa år kommer jag att vara ett steg närmare min dröm om att driva en egen gård. Det hade varit helt fantastiskt att bli självförsörjande och klippa så-gott-som helt med samhället.

Appropå samhället...
Ne det ska jag börja blogga om en annan dag, vänta bara... ;o)

Upplägget kommer att vara ganska likt hur det var tidigare, jag tänkte fortsätta lägga upp bra och nyttiga recept, skriva lite om livet och allt runt i kring det. Ni som läst tidigare kommer nog att känna er hemma igen.

På återseende.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Yej! :)

Nathalie sa...

ja mera recept! :P